Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt eka taxo +herceptin ohi Huhhuh!
Heippa Tinttu ja muut kohtalotoverit,minulla ohi eka taxo ja olo on ihan normaali. Mulle ei onneksi tullut mitään allergisia reaktioita vaikka sydän hakkasi ja verenpaineet olivat ihan taivaissa ennen kuin edes aloitettiin tiputusta jännitti niin kovasti. Hoitajakin sanoi että taitaa olla hermostunut olo kun noin sydänkin hakkaa, mä siihen että kun ei oo aiempaa kokemusta saada myrkkyjä niin kyllähän se pelottaa. No se meni onneksi hienosti eikä vielä ole tullut muuta kuin että suuta kuivaa ja naama punottaa, sen kyllä kestää. Toivottavasti sunkin osalta nuo alergiareaktiot ovat historiaa. Minulta löytyy onneksi suonet helposti ovat niin pinnassa, verenpaine mitattiin terveeltä puolelta huolimatta tipasta, kai noi käytännöt vaihtelee saaraaloittain. Saas nähdä kuin meidän hoitojen kanssa käy jos hoitsut sanoo ittensä irti! Nehän ei silloin ole velvoitettuja suojatyöhön. Kai ne joutuu lekurit sitten meitä hoitelemaan. Koitetaan kaikki pärjäillä ja tsempata itteemme jaksamaan päivä kerrallaan kohti valoisampaa tulevaisuutta.
Tuulista ja kylmää lokakuun päivää kaikille kamuille!
T:Kisuliini
- Re: Nyt eka taxo +herceptin ohi Huhhuh!Kisuliini
- Re: XylitolipastilleistaKarhutar
- Vinkkejä suuvaivojen estämiseksiKarhutar
- Re: Vinkkejä suuvaivojen estämiseksiKisuliini
- Re: Vinkkejä suuvaivojen estämiseksiKisuliini
- Re: Nyt toka taxo +herceptin ohi Huhhuh!liikkeelle
- Re: Nyt eka taxo +herceptin ohi Huhhuh!maikkendaali