Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt eka taxo +herceptin ohi Huhhuh!

Hei
Mulla on nyt kahdeksas päivä hoidon jälkeen eli "tartuntavaarapäivät" mutta muuten ihan selvästi elämä voittaa. Kun vaan muistaa ottaa iisisti ja levätä. Eilen iski se "odotettu" ripuli mutta taitaa olla jo ohi. Sinnikkäästi vaan olen ajatellut että syön.. Paino on jo muutenkin laskenut ainakin 2-3 kiloa viikon aikana... eikä se taida olla tarkoitus.

Ulkoilla en ole paljoa jaksanut mutta vähän kevyitä kotitöitä ja kaupassa käyntiä että tulee liikuttua. Jotenkin kaipaisi kävelylenkille kaveria, en osaa lähteä itsekseni.

Kahden viikon päästä on sitten seuraava. Labrasa kävin tänään mutta kun ei kuulunut mitään niin ova sitten olleet OK.

Minäkin olen käyttänyt ihan xylitol-pastilleja, söin niitä jo ennenkin ja popsinut manteleita kun ei ruoka maistu (en tiedä onko hyväksi mutta..)

Toivottavasti simullekin tulee hyvä viikonloppu!

Tinttu
tinttu | 12.10.2007 klo 19:20:06