Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt eka taxo +herceptin ohi Huhhuh!

Huomenta Tinttu,
mulla viides päivä hoidon jälkeen alkamassa, ei vielä muuta kuin suuta kuivaa edelleen ja kieltä polttelee, kahvi on ihan oudon makusta ja se harmittaa kun olen kova juomaan kahvia. Muuten olen pystynyt syömään ihan normaalisti (vähän liikaakin, aina nälkä)paino ei ainakaan ole pudonnut, en ole käynyt puntarissa mutta ei tällä syömisellä ainakaan laihdu! Miten se ripuli sulla alkoi? Ihan varoittamatta vai kiersikö mahassa? Onko sulla polttelua kielessä vielä? Tää on inhottavaa ku koko ajan pitää nieleskellä ja imeskellä jotain. Viime yön nukuin aika hyvin jo, heräsin vaan kolme kertaa juomaan ja vessaan mutta sain heti unen päästä uudelleen kiinni. Mua valvotti ne kortisoonit aika paljon, onneks niitten vaikutus on nyt ohi ja saa nukuttua. Ulkona on kaunis aurinkoinen pakkasaamu. Täytyy lähteä kauppaan ja ulkoilemaan. Kirjoittele tuntemuksiasi,meillä on niin lähekkäin noi hoidot niin tiedän vähän mihin varautua! Tsemppiä ja syö vaan edelleen sinnikkäästi!
T:Kisuliini
Kisuliini | 13.10.2007 klo 09:14:20