Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vinkkejä suuvaivojen estämiseksi
Heippa Karhutar,ei tarjottu jäitä eikä tumppuja eikä mitään muutakaan, eivät edes kertoneet näistä mahdollisista suun vaivoista mitään. Näiltä sivuilta olen enemmän tietoa kuin sairaalsta yhteensä! En oikein ymmärrä miksei asioista kerrota, että tietäs jotenkin varautua. Mulle vaan sanottiin ettei sivuoireita oikeastaan tule juuri kellekkään! Jääkypäräähän mulle ei lääkäri suositellu, ilmeisesti haluaa että myrkyt menee päähän asti kunnolla tai jotain, ei sanonu mutta itse päättelin näin. Mulle tulee huomenna viikko eka hoidosta ja tänään on ollut parempi päivä ton suuvärkin kanssa. Kielen ja poskien valkoinen peite alkaa hävitä eikä polttele enää niin paljon. Onko suun hiivainfektiossa millaiset oireet? Tietääkö kukaan? Mulle kun tuli mieleen heti, että jaaha nyt on hiiva iskeny, mutta kai se vaan oli sitten sitä että myrkyt tulee ulos suun kautta. Mitenköhän hampaat kestää nää hoidot? Mulle ei kukaan sanonut hammaslääkärissä käynnistäkään mitään! Onneks ei pitäs reikiä olla, ainakaan tiedossa olevia. Mutta luulis noitten myrkkyjen käyvän hammaskiilteen kimppuun kanssa. Saako niitä jäitä sytopolilta vai pitääkö nekin viedä itse mukana? Johan ne matkan aikana kerkii sulamaan. Mä join vettä koko tiputuksen ajan varmaan puoltoista litraa ainakin ja aina vaan suuta kuivas. Onneks noita rakkuloita ei sentään oo ainakaan vielä tullut! Kiitos neuvoista ja vinkeistä, onneks niitä saa edes näiltä sivuilta kun ammattilaisilta ei niitä saa!
T:Kisuliini
- Re: XylitolipastilleistaKarhutar
- Vinkkejä suuvaivojen estämiseksiKarhutar
- Re: Vinkkejä suuvaivojen estämiseksiKisuliini
- Re: Vinkkejä suuvaivojen estämiseksiKisuliini
- Re: Nyt toka taxo +herceptin ohi Huhhuh!liikkeelle
- Re: Nyt eka taxo +herceptin ohi Huhhuh!maikkendaali