Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: : Nyt eka taxo +herceptin ohi Huhhuh!
Huomenta Tinttu,millainen olo? Mulla ihan ok. Suuta edelleen vähän polttelee mutta olen imeskellyt noita bebanthen-tabuja niin ne auttaa. Toivottavasti tää menee ohi, ettei kestä koko aikaa, muuten menee kyllä suu rikki jos ei kerkii parantuu ennen seuraavaa hoitoa. Muita oireita ei ole tullut, ei ripulia eikä ummetustakaan ainakaan vielä. Huomenaamulla verikokeet ja sittenhän sen kuulee miten nuo solut ovat lähteneet toipumaan. Olen sitkeästi lenkkeillyt sellaiset 6 kilsaa päivässä eikä ainakaan vielä ole tehnyt tiukkaakaan. Mullakaan ei oo lenkkikaveria kun täällä maalla asustelen, mutta olen tottunut käymään yksin lenkillä, joten ei muuta kuin itseään niskasta vaan kiinni ja menoksi! Luulisin että hyvä fyysinen kunto auttaa kestämään noi hoidot paremmin, en tiedä, jatkossahan sen sitten näkee, eka hoitokerta ei varmaan oo vielä mikään mittari. Multa varmaan lähtee hiukset ensin, koska ovat sellaiset tyypilliset suomalaiset, ohuet ja hennot. No en mä noita karvoja jaksa surra, kasvaahan ne ajanmyötä takas jos hengissä muuten selvitään! Kirjottele kuulumisia!
sadeterkuin
Kisuliini
- Re: XylitolipastilleistaKarhutar
- Re: : Nyt eka taxo +herceptin ohi Huhhuh!Kisuliini
- Vinkkejä suuvaivojen estämiseksiKarhutar
- Re: Vinkkejä suuvaivojen estämiseksiKisuliini
- Re: Vinkkejä suuvaivojen estämiseksiKisuliini
- Re: Nyt toka taxo +herceptin ohi Huhhuh!liikkeelle
- Re: Nyt eka taxo +herceptin ohi Huhhuh!maikkendaali