Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt eka taxo +herceptin ohi Huhhuh!

Sumuista sunnuntaita
konkareille ja kaikille uusille. On taas näyttänyt tulevan uusia nimimerkkejä useita, mikä on tietty ikävää, mutta onneksi saadaan täällä palstalla urputtaa ja iloita, vuoronperään. Aivan vapaasti, miltä nyt kulloinkin sattuu tuntumaan

Sumuista niin... sekä ulkona että sisällä (=päässä ja kropassa). Sain torstaina toisen kerran herceptiinin ja taxon ja nyt kun kortisonihöyryt alkaa olla haihtuneet niin on aivan pehmeä olo. En taida uskaltaa edes ulos haukkaan raitista ilmaa. Jäsenet ovat kuin pumpulia, korvissa inhottava humina väliin. Liekkö verenpaineet edelleen koholla...

Pahoinvointia ei onneksi ole tullut, mistä olen todella iloinen, pystyy ainakin syömään, jos vain jaksaisin vääntää jotain kunnollista ruokaa (=maistuvaa, herkullista). Vähän vaikeata, kun ei oikein osaa varata tarvikkeita, hetken inspiksiin. ja kun se inspis voi haihtua hetkessä. Löysin netistä syöpäpotilaan ravinto-oppaan jossa oli hyviä vinkkejä, mitä kannattaa varata ja toimia muutenkin että pysyisi ruokahalu ennallaan. Mulla se ainakin vähenee, kun kortisoni vaikutus lakkaa, eikä tule nälän tunnetta.

Hemmetin yksinäisiä ja pitkiä päiviä kuitenkin, kun ei jaksa puuhailla mitään. Mies on hirvijahdissa ja urheiluharrastuksissaan, lähtenyt joskus viiden maissa ja tulee noin kahdeksan paikkeilla illalla, kun pelit on pelattu. Niin väsyneenä, että ei paljon porinoita synny. Mulla taas ois kamala tarve jutella, kun on päivän täällä hiljaa ollut...

Toivottavasti pääsen pikemmin kuin viimeksi tolpilleni, kun on pari Syöpäyhdistyksen tapahtumaa loppuviikolla. Olisi kiva päästä ihmisten ilmoille. Tosin tukka on lähtenyt ja pitäisi osata lähteä peruukki päässä. Peruukki tuli kyllä erittäin onnistunut mielestäni ja lapset ja sisko ainakin ovat sanoneet, ettei huomaa ellei tiedä. Mulla ei ole rohkeutta hipsiä paljaalla päällä, vaikka kallo ihan mukavan muotoinen onkin.
Buffit ovat mukavan tuntuiset päässä, täällä sisälläkin kun tuntuu että palelee päästä.

Pitäisiköhän häipyä petiin, viime kierroksellä pyörtyä kupsahdin yhden kerran keittiöön, onneksi en kolhinut itseäni.

Mukavaa sunnuntaita ja voimia taxotuksiin teille kaikille,

Manssi
Manssi | 7.10.2007 klo 13:36:31