Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt eka taxo +herceptin ohi Huhhuh!

Moi
Tosi kiva kuulla että sun oireet ei ole yhtä pahoja. Mulla alkoi ummettaa 4-5 päivä, ja otin 5 päivän iltana ummetuslääkkeen. Sitten oli ihan hyvä tilanne noin reilun vuorokauden. Torstai-iltana (7. pv) alkoi vatsakipu jasitten iski se ripuli, vähän kuin kirkkaalta taivaalta. En ole onneksi oksennellut, mutta se on minulle harvinaista. Eilen hai apteekista Imocur lääkettä ripuliin, ja otin niitä. Luulin että tilanne ohi mutta illalla alkoi vatsakipu taas ja ripuli. Otin ohjeen mukaan vielä yhden sekä Gefilus mehukeittoa ja nyt aamulla on aika hyvä olo. En tiedä miksi se iskee illalla kun päivällä oli aika hyvä olo.

Ihanaa että muuten kivut ja säryt ovat ohi. Kahta ripuliyötä lukuunottamatta minulla oli vain yksi yö,jolloin en nukkunut hyvin ja silloin oli särkyjä (5. päivän ilta/yö). Ymmärsin kuitenkin hoitajalta että minulla oli harvinaisen pahat oireet, eli ehkä sinulle ei tule niitä.

Ainon kokeilla tänään niitä Bepanthen tabletteja, ja on minulla apteekin imeskelytabletteja kuivaan suuhun. Olen tähän asti syönyt ihan kaupan xylitolpastilleja, joden mausta tykkään.

Tinttu
tinttu | 13.10.2007 klo 09:33:14