Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt eka taxo +herceptin ohi Huhhuh!

Hei Tinttu,
kiitos vastauksestasi, saako niitä ripulilääkkeitä ilman reseptiä? Mulle ei sanottu mitään mahdollisesta ripulista tai ummetuksesta eikä ylipäätään mistään muustakaan. Hoitsu vaan sano kun kysyin sivuoireista että ei niitä yleensä tule kovinkaan paljon ainakaan ekan kerran jälkeen. No mitä se sanoo kellekkään! Ei mitään. Joko sulta on hiuksia lähtenyt normaalia enemmän? Kun olin siellä hoidossa, siellä oli yksi nainen jolla oli alkamassa viimenen eli kuudes syto, niin sillä oli vielä omat hiukset päässä ja mitä oon lukenu tällä palstalla niin melkein kaikilta on hiukset tippuneet viimeistään toisen kerran jälkeen. Aika jännä juttu. No en mä hiuksia sure, mun peruukki on niin hyvä ja aidon näköinen että voisin pitää sitä muutenkin! On se hyvä että kaikki kehittyy, ei oo peruukitkaan enää niin kuin karvahattuja.
Terkuin Kisuliini
Kisuliini | 13.10.2007 klo 10:06:48