Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytot alkaa torstaina - neuvoja vailla....

Hei!

No, se on toiminut sekä hyvin että huonosti. Olen käyttänyt Exemestan valmistetta maaliskuun alusta alkaen, käytän myös kalsium+D-vitamiimia samoin kuin sinä. Alun parin sivuoireettoman viikon jälkeen tuli tabletin ottamisen jälkeen vatsaan huonon olon tunnetta, jota kesti muutaman viikon, nyt on helpottanut huomattabasti. Sitten tuli käsien puutuminen eli se rannekanava oireyhtymä, se on jonkin verran helpottanut( tai siihen on tottunut!!!). Nyt sitten molemmissa polvissa on ollut ikävää nivelsärkyä, joka on jopa haitannut liikkumista. Olen ollut säryistä yhteydessä oirepolille ja minulle on nyt annettu "puhdas" Aromasin resepti vaihtokiellolla, tällä toivotaan olevan vaikutusta nivelsärkyihin, saas nähdä miten toimii. Tätä puhdasta Aromasin-valmistetta on tällä hetkellä hyvin vaikeaa saada lääketukuista, minäkin sain yhden 100 kpl purkin soittamalla Yliopistoapteekin asiakaspalveluun, joka purkki toimitetaan minulle Tampereeen yo-apteekkiin. Särkylääkkeet eivät juurikaan auta noihin nivelsärkyihin, kysyin oirepolilta, voiko ottaa nivelien hoitoon tarkoitettuja luontaistuotteita ja vastaus oli kielteinen. Kuumia aaltoja minulla ei juurikaan ole. Kaikista pikkuharmeista huolimatta , ei tulisi mieleenikään lopettaa lääkitystä. Samaan aikaan sairastaneella potilastoverillani on sama lääkitys ja hänellä ei ole ollut mitään sivuoireita, eli nää on näitä yksilöllisiä juttuja! Toivon, että sinä pääset edelleen vähin sivuoirein!
Sini-likka | 17.7.2012 klo 18:42:21