Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytot alkaa torstaina - neuvoja vailla....

Hei Katjuliini!

Kaikki todellakin reagoi erilailla hoitoihin itsekin taisin päästä ekasta hoidosta aika vähällä muutaman pahoinvointipillerin söin ja nekin varmuuden vuoksi, ei ehtinyt edes tulla huonoa oloa.

Laxoberonia kannattaa ottaa jos on taipumusta ummetukseen, itse aion ottaa toisella hoitokerralla jo heti hoidon jälkeen. Ummetus oli sen verran rankka, kun vielä on peräpukamat niin verta tuli ihan kiitettävästi.

Kasvojen kuumotusta ja punoitusta oli muutama päivä. Selkäsärky iski viidentenä päivänä mutta talttui kipulääkkeellä.

Kurkku ja suu oli todella kuiva ja sellainen puristava tunne rintojen alla, nämä kesti muutaman päivän. Kannattaa juoda paljon vettä ja jäätelö auttaa myös, helpottaa hiukan oloa.

Kaikkeen on apukeinoja ja itselläni kuudes päivä oli jo sellainen kuin mitään ei olisi tehtykään olin koko päivän ostoksilla ja olo oli hyvä.

Tämä keskustelupalsta on todella hyvä, täältä olen itsekin saanut paljon tietoa ja on hyvä kun löytyy aina joku, jolla on samanlaisia tuntemuksia, se helpottaa.

Voimia ja halauksia! Terveisin Anna52
Anna52 | 16.7.2012 klo 22:36:01