Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytot alkaa torstaina - neuvoja vailla....
Hei!Minun kasvameni oli 4.5 cm kokoinen duktaalinen, gradus III , 9 imusolmuketta puhtaat T2N0 triplanegatiivinen ja HER negatiivinen Ki67 70-80 % Hoidoiksi sain 1 Taxore+ 5 CEF +25 sädehoitoa. Hormoonihoitoa minulle ei tule kun olen hormooni negatiivinen, Taxoresta minulla ei ole kokemusta kuin yhden tiputus verran , toinen meni sopinut kun sain siitä voimakkaan allergisen reaktion joten loput jatkettiin CEF hoidolla. Hyvin siedin nämä hoidot. Lievää äklötystä seuraavina päivinä. Otinkin hyvissä ajoin pahoinvointi lääkkeen ennen kuin huonoa oloa edes olikaan. Primperan oli minulla käytössä. Granisetronista meni vatsa niin jumiin joten jätin ne pois kokonaan. Kyllä nämä voinnit on kovin yksilöllisä jokaisella. Itse huomasin sen että kun ei jää sängyn pohjalle makamaan niin olokin helpottuu. Kovasti kävin koiran kanssa ulkona lenkillä.
Tsemppiä sinulle hoitoihin ja kaikki menee varmaan hyvin. Ja lisätietoa kannattaa kysyä omalta hoitajalta jos joku asia mietityttää.
Memmu
- Re: Sytot alkaa torstaina - neuvoja vailla....kuurankukkanen
- Re: Sytot alkaa torstaina - neuvoja vailla....Katjusmaaret
- Re: Sytot alkaa torstaina - neuvoja vailla....Katjusmaaret
- Re: Sytot alkaa torstaina - neuvoja vailla....Memmu66