Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytot alkaa torstaina - neuvoja vailla....

Kiitos kaikille tsempeistä ja ohjeistanne, joita olette auliisti jakaneet. Olen kyllä poiminut kaikki 'tipit'. Somacia siis joka aamu, pahoinvointilääkettä (varmuudeksi) joka ilta. Alotin ummetuksen ehkäisyn (koska kärsin siitä muutenkin) heti hoitoiltana Laxoberon rakeilla. Olen koettanut juoda vettä/mehuja säännöllisesti ja syödä pitkin päivää pieniä annoksia. Ilman nukahtamislääkkeitä en ole kyllä saanut nukuttua =( Nyt on neljäs päivä hoidosta ja vielä mitään mullistavaa ei ole tapahtunut.

Duracell olo alkaa helpottaa, lämpöä ollut joka ilta vähän päälle 37 asteen, heikottavaa oloa jonkin verran ja pientä etovaa tunnetta ajoittain. Tänään myös selkäkipua. Niin ja jatkuva metallinmaku suussa. Kasvoissa ja kielessä ollut myös tunnottomuutta, punoitusta ja kutinaa. Kaikkien näiden kanssa olen kyllä pärjännyt - toivottavasti jatkotkin menisi näin 'helpolla'...

Halit kaikille samassa tilanteessa oleville ja muillekin palstalaisille!

Katjuliini | 22.7.2012 klo 15:59:08