Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytot alkaa torstaina - neuvoja vailla....

Ensinnäkin onnittelut siitä, että sinulle sattui tuollainen kiltin puoleinen syöpä - sinulla on täydet mahhdollisuudet parantua siitä täysin, ja niin varmaan käykin. Etukäteen on turhaa pelätä hoitoja, ja voin kertoa, että jopa itse tiputustilanne on miellyttävä ja rauhallinen - äkkiä se tunti menee kun vertaisten kanssa nauraa ja höpöttää.
Olen saanut taxoa 4 kertaa (ei kokemuksia cef:stä), ja oireet ovat olleet todella lieviä - kipuja tai pahoinvointia ei ole ollut. Yleensä olen hoidon jälkeiset pari pv ihan Duracellina häärinyt, ja sitten kun kortisonin vaikutus on loppunut, iskee väsymys. Mutta ihan normaalisti olen elellyt, syönyt ja liikkunut. Kaikki veriarvot ovat olleet kuin terveellä, mutta olenkin kyllä syönyt kaikenlaista lisäravinnetta, vaikkei niitä suositellakaan.
Toukokuusta lähtien olen ollut hoitoputkessa, ja sen olen oppinut, että yksi este kerrallaan tässä edetään - eikä mikään este ole vielä tuntunut ylivoimaiselta. Ja onneksi siinä putkessa on se pää, josta juuri nyt ainakin omalla kohdallani näkyy valoa. Paljon tsemppiä sulle !
Pallu | 16.7.2012 klo 16:56:33