Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytot alkaa torstaina - neuvoja vailla....
Ai meitä oksennuskammoisia on muitakin =) Mulla ehkä tuo kammo on vielä lievä ilmaisu. Fobia voisi olla ehkä oikeampi. Pelkään siis oksentamista lähes yhtä paljon kuin tätä tautia, mikä voi monesta kuulostaa todella hullulta. Mutta näin jotkut pelot voi ihmismielen vallata =(Pelkäsin itsekin tuota triplanegatiivisuutta kovasti, koska meillä on geenitutkimukset meneillään ja minulle sanottiin että esim. BRCA1 kantajilla triplanegatiivisuus on yleisempää. Ei ollut triplanegatiivista, mutta geenitutkimukset on vielä kesken. Saanen elokuussa vastauksen. Jos geeni löytyy, edessä on sitten munasarjojen ja -johtimien/kohdun sekä toisen rinnan poisto. Just nyt en kuitenkaan jaksa ajatella vielä niin pitkälle. Täytyy ottaa asia kerrallaan. Pää ei muuten kestä =)
Nyt siis vuorossa sytot ja sitten täytyy katsoa eteenpäin.
Peruukki nurkkaan vaan ja kesästä nauttimaan. Itse kävin muuten tänään sellaisen hankkimassa ja mietin että siihen tukehtuu, tuntuu niin tuuhealta omiin ohkaisiin hiuksiin verrattuna.
Kiitos tsempeistä ja kaikkea hyvää Sinulle Emuliita!
- Re: Sytot alkaa torstaina - neuvoja vailla....kuurankukkanen
- Re: Sytot alkaa torstaina - neuvoja vailla....Katjuliini
- Re: Sytot alkaa torstaina - neuvoja vailla....Katjusmaaret
- Re: Sytot alkaa torstaina - neuvoja vailla....Katjusmaaret