Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leikatun alueen turvotukset,onko muilla?

Huomenta "marraskuu" ja muut!

Olen itsekin ajatellut ensi viikolla kysellä syöpälääkäriltä mahdollisesta lymfahoidosta.Itsellä välillä heti aamusta jo niin kipeä kainaloalue,etten kärsi laittaa liiviä päälle.OLin myös aina tottunut nukkumaan enemmän oikealla kyljellä ja nyt se ei onnistu.Nyt olen huomannut,että on tullut uudeleen kirístävä juoste olkavarteen,ilmeisesti lymfasuoni. Ja nämä kun ovat niitä pienempiä kremppoja,mutta haittaavat...

Minulla on viikon kuluttua eka CEF,jota odotan pienellä kauhulla,kun monet ovat saaneet niin pahoja oireita siitä.Ensin ajatettelin,että Taxot pahemmat.Nyt vain ed taxosta jäänyt "yrjöolo" päälle jo valmiiksi. Lisäksi Taxo laski solut niin mataliksi,että ekan jälkeen jouduin sairaalaan,seuraavilla Neulasta piiskannut solut korkealle.No,ilmeisesti CEF.in kanssa katsotaan ensin kuinka eukon käy ilman lisälääkityksiä.

Täällä vielä pilvistä ja viileää näin aamusta,mutta lämmintä luvattu viikonlopuksi!Jokohan voisi aloitta grilli-terassikauden?!
Hyvää päivää kaikille ja tsemppiä "krapulapäiviään" viettäville! terv tautinen
tautinen | 13.4.2007 klo 08:54:23