Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kiristystä ja vähän muutakin...
Siitä annoksen pienentämisestä. Mullahan vähän laskettiin nyt tuota taxo-annosta, kun ensimmäisen sivuoireet kestivät kaksi viikkoa ja niitä oli niin paljon. Onkologi sanoi, että niistä näkee kuinka elimistöni on reagoinut annokseen ja että se on ollut liian suuri. Sain noin 80 mg/m2 ja se on kuulemma aika kova annos primäärihoidossa?Torstaina sain toisen annoksen, olo vielä suht hyvä, tosin aamulla söin vasta viimeiset kortisonit, joten odottavalla kannalla. Alapään limakalvot jo vähän vuotavat taas verta ja suu on kuiva, illalla etoi, joten eiköhän niitä oireita sieltä ala taas tulla =o
Nyt onneksi vatsa toimii hyvin, joten ei turvota eikä ummeta, eikä ripuli lennä. Ainakaan vielä ;) Iho lykkää taas epäpuhtauksia läpi niin päänahasta, kaulasta kuin rintakehästä. Sama oli ekan taxon aikana.
Onneksi nyt osaa jo ennakkohuoltaa itseään, niin ne limakalvo-oireet yms. ei pääse varmaan niin ikäviksi. Ekan taxon aikana heräsin yölläkin siihen että raavin alapäätäni unissani, ei kiva ..
Siitä neulastasta, Kehäkukka taisi mainita, että se maksaa 1300 euroa/piikki. Ehkä sitä annetaan sitten vain äärimmäisissä tapauksissa? Ei minullekkaan tarjottu sitä vaikka neutrofiilit kävivät alhaalla (0,69 kun olivat jo nousussa, alinta arvoa en tiedä) ekan taxon 9-13 pv. Tosin en saanut mitään infektiota, enkä joutunut sairaalaan. Lämpöilin kotona ja oli huono olo sen neljä päivää. Viikon päästä neutrot olivat kuitenkn jo 6, joten en minä sitä tarvinnutkaan, luuydin toipui hyvin.
Käsi tuntuu hieman turpoilevan, tosin sen ekan taxon oireiden takia makasin tavallista enemmän. Täytyy vain koittaa jumpata ja pysyä liikekannalla jos jaksaa. Lymfastrangit olen saanut itse venyteltyä pois, leikkauksen jälkeen oli kuin jänteitä olisi ollut kainalossa ja käsivarressa. Nyt käsi nousee taivasta kohti ja makuuasennossa saan sen korvan viertä pitkin lattiaan kiinni. Kämmenselästä ei oikein jänteet eikä verisuonet erotu, verrattuna toiseen käteen se siis kerää hieman nestettä. Toivottavasti ei mene pahemmaksi, väliin iho on ollut vähän kipeänkin oloinen. En tiedä olenko lyönyt käden johonkin, vai johtuuko se mahdollisesti muka tuosta turvotuksesta. Kättä olen koittanut pitää tyynykasojen päällä nukkuessa, jos tuntuu kiusaavan.
- Re: Leikatun alueen turvotukset,onko muilla?Tässä ja nyt
- Kiristystä ja vähän muutakin...Päivä kerrallaan
- Re: Kiristystä ja vähän muutakin...kevätmieli
- Re: Kiristystä ja vähän muutakin...Kehäkukka
- Re: Kiristystä ja vähän muutakin...kevätmieli
- Kuukautisvuotoa taxostaPäivä kerrallaan
- Re: valkosoluistajulia
- Re: valkosoluistakevätmieli
- Re: valkosoluistatautinen
- Re: valkosoluistajulia