Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leikatun alueen turvotukset,onko muilla?
Hei Tautinen !
Mulla tehtiin myös 12/2006 rinnanpoisto ja kainalotyhjennys ja toipuminen meni hyvin, mutta sitten alkoi kiristellä vaikka yritellyt jumpata etc. Mulla täysin samat vaivat, iltapäivästä on pakko ottaa rintsikat pois kun hihna sattuu kainaloon. Miettinyt, että onkohan mahdollista pyytää kevyempään lisäkkeeseen lähetettä vielä ? Varsinkin kainaloalue tosi kipeä ja turvoksissa eikä voi nukkua oikealla kyljellä. Ajattelin pyytää ens kerralla syöpälekurilta lähetettä lymfaan kun olen kuullut, että monelle on tuonut avun. Olen nyt pelannut lapsen kanssa sulkapalloa ja sekin on tuntunut mukavalta ja saa samalla happea.
Mulla oli eilen eka cef-hoito ja hyvin meni. Makuaisti ei muuttunut melkein lainkaan (mulla on lisänä nuo xeloda tabut, joilla on sitten omat sivuvaikutuksensa), mutta otin kyllä kaikki mahdolliset pahoinvointitabut heti eilen iltapäivästä alkaen ja nyt aamulla ja ajattelin lähteä happihyppelylle vielä kun voimat ovat tallella. Vesipulloa pidän nyt tiivisiiti matkassa, että saisin aineet veks mahdollisimman pian.
Jakselkaa hyvin ja hyvää viikonloppua !
- Re: Leikatun alueen turvotukset,onko muilla?Tässä ja nyt
- Re: Leikatun alueen turvotukset,onko muilla?marraskuu
- Kiristystä ja vähän muutakin...Päivä kerrallaan
- Re: Kiristystä ja vähän muutakin...kevätmieli
- Re: Kiristystä ja vähän muutakin...Kehäkukka
- Re: Kiristystä ja vähän muutakin...kevätmieli
- Kuukautisvuotoa taxostaPäivä kerrallaan
- Re: valkosoluistajulia
- Re: valkosoluistakevätmieli
- Re: valkosoluistatautinen
- Re: valkosoluistajulia