Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leikatun alueen turvotukset,onko muilla?
Hei Tautinen !
Kysy syöpälääkäriltä myös pahoinvointilääkkeistä. Sain ohjeet ottaa kortisoniakin ja sen lisänä Somacia vatsansuojalääkkeenä Nyt olen ottanut kytrilliä ja lisänä sain temestaa (on myös rauhoittava). Täytyy puhua ens kerralla tuosta Aloxi-lääkkeestä, mistä monet ovat puhuneet ja hyväksi havainneet. Olen ottanut lääkeitä ennakkoon säännöllisesti, saas nähdä millainen sitten viikonlopusta tulee. Kasvot ovat kirkuvanpunaiset ja turvoksissa, johtuen kortisonista (kuten kaikki muutkin paikat). Nyt olen syönyt pieniä annoksia (esim. hedelmiä, teetä korpun kera) lyhillä ajanjaksoilla, yrittäen estää pahoinvoinnin. Ja juonut vettä paljon. Ihme juttu, ettei tästä cefistä vesi maistu suussa metallille.
Ja viikonloppuna grillailemaan. Ruoan hajutkin menee taivaan tuuliin, että sikälikin meille passelia !
Ihanaa, että olette olemassa kanssasisaret !
- Re: Leikatun alueen turvotukset,onko muilla?Tässä ja nyt
- Re: Leikatun alueen turvotukset,onko muilla?marraskuu
- Kiristystä ja vähän muutakin...Päivä kerrallaan
- Re: Kiristystä ja vähän muutakin...kevätmieli
- Re: Kiristystä ja vähän muutakin...Kehäkukka
- Re: Kiristystä ja vähän muutakin...kevätmieli
- Kuukautisvuotoa taxostaPäivä kerrallaan
- Re: valkosoluistajulia
- Re: valkosoluistakevätmieli
- Re: valkosoluistatautinen
- Re: valkosoluistajulia