Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kiristystä ja vähän muutakin...

Hei ja hyvää iltapäivää!

MInulla ekan taxon jälkeen 10.pv:nä neutrofiilit oli alle 0.05 eli lähes mittaamattomissa ja CRP nousi ja olin tuhdissa antibioottitipassa 5pv sairaalassa.Lopulta kuitenkaan mitään vakavaa infektiota ei todettu.Silloin sai 2x sairaalassa Neupogen injektion,joka nosti neutrofiilit korkealle.Toisen ja kolmannen taxon jälkeen sain HYKSstä suoraan pistettäväksi Neulastan.
MIkäli neutrofiilit pysyvät kohtalaisina ja nousevat ilman lääkityksiä voitte olla tyytyväisiä,sillä Neulastan käyttöön liittyy myös vakavia sivuvaikutuksia,joten parempi jos elimistö toipuu ilman sitä.Itselle se maksaa omavastuun 3 euroa,eikä sitä hinnan takia varmaan jätetä kenellekään määräämättä.
Alapään limakalvoille olen laittanut Bepanthenia ja sillä pysyneet kunnossa suht hyvin.
Suun limakalvoille kannattaa kokeilla esim yöksi oliiiviöljyllä voitelua,se kostuttaa ja suojaa limakalvoja ja yön pärjää vähän paremmin suun kuivumatta.

Lauantai-illan huumaa kaikille!
tautinen | 14.4.2007 klo 18:52:09