Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Lataamo on taas auki :)

Päivää lataamoon! Hyvä, että kerkesin. Tyttö nukkui vain vajaan tunnin ja minä, kun olin ajatellut tekeväni kaikenlaista sinä aikana. En ehtinyt kuin katsoa eilisen Akuutin (odotin,että olisi ollut enemmän hoidoista) ja käydä suihkussa. Sitten ulkona oltiinkin jo hereillä. Joten nyt täyttä tohinaa..
Minullakin sytoputki meni paremmin kuin pelkäsin, loppujen lopuksi selvisin pienin ongelmin. Varsinkin, kun lukee teidän kokemuksianne. Veriarvotkin pysyi koko ajan hyvinä.
En nyt muista kuka kertoi, että Aloxia ei suostuttu antamaan kun ei kuulemma ollut tarpeeksi ongelmia. Ja p....t, kyllä tämä putki on tarpeeksi rankaa ilman kuvotusta ja pahoinvointiakin. Ja varsinkin, kun se voisi olla estettävissä. Minun omahoitajani kyllä panosti pahoinvoinnin estoon viimeisen CEFin aikana, ei vähätelty lainkaan. Tarvitsisi lääkärit kyllä koulutusta tässäkin asiassa.
Täällä sataa, mälsää. Lähdemme tästä tytön kanssa mummulaan ja illalla kyläilemään.
Nyt on lopetettava, tyttö roikkuu lahkeissa.
Mukavaa päivää ja tsemppiä kaikille!
mimi
mimi | 25.4.2007 klo 13:21:01