Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Lataamo on taas auki :)

Huomenta Pohjanmaalta.
Säätiedotus: Harmaata, mutta suht. lämmintä. Yöllä satanut, joten ilma raikkaan tuntuinen.
Vointi: Elämä tuntuu tasaantuvan sytojen jälkeen. Eilen tuli reippailtua sen verran paljon (sauvakävelyä, pyöräilyä, pihan haravointia, kukkien istutusta), että tänään pannaan pienempi vaihde päälle. Hyvin nukuttu yö takana. Muutama kuuma aalto pyyhkäisi yli, mutta jatkoin unia.
Tilannekatsaus: Miten voitte? Julialle telepaattinen voimalataus tiputukseen. Heräilkäähän, toipilaat, virkeinä aamukahville. Teetäkin löytyy. Ja pidetään varalta se oksennussankokin pöydän alla.
Päivän pohdinta: Voiko rintasyöpää/sen uusimista ennaltaehkäistä elintavoillaan? Itse olen aika pessimisti tässä asiassa, vaikka olenkin enemmän optimisti perusolemukseltani.
Ja vielä aamun paras havainto: Kulmakarvat ovat alkaneet kasvaa.Tukan sänki on päivä päivältä pikkuisen pidempi. (Perheen silmissä olen vielä täyskalju, pöh.)
lillukka | 26.4.2007 klo 08:48:59