Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Lataamo on taas auki :)

Terveisiä Etelä-Suomesta ja pääkaupungista!

Aamutuimaan reissuun lähdin ja hetki sitten palasin. Piristävää vai uuvuttavaa, varmaan molempia, huominen on onneksi ilman ohjelmaa ja aikataulua. Aamuheräämisistä tullut vaikeita, kun enimmäkseen saa rauhassa päivänsä aloittaa.

Ihania uutisia Kehäkukalla, lämpimiä ajatuksia perheeseenne. Siis huonon ennusteen syöpätilanteestakin voi selvitä eli yritetäänpä epävarmuuden keskelläkin löytää niitä toivon ja luottamuksen hetkiä. Hyvinhän meitä hoidetaan, vaikka kyllä teillä sytojen kourissa kärvistelevillä on varmasti välillä vitsit vähissä.

Sain tosiaan eilen iltapäivällä labratulokset ja veriarvot oli ihan ok. Leukosyytit oli ainoa vähän alhainen, mutta sekin kuitenkin 3.5. Ja ne trombosyytit oli jo paremmat, kun sädehoito laski niiden arvoa.

Mielenkiintoinen neuvo, kiitos Julia. On se vaan kumma, että kaikkea pitäisi osata kysyä. Kävin syöpäklinikan sosiaalihoitajalla ja sain sieltä peräti vääriä tietoja ja tuollaisia vinkkejä en ollenkaan. Taidanpa käväistä Kelassa.

Kyllä nuo harrastukset - siis muutkin kuin tämä netissä roikkuminen - ovat arvokkaita. Jos ei ole vanhaa rakasta harrastusta, nyt voisi yrittää löytää uuden. Minä olen niitä kortteja tehnyt ennenkin, mutta nyt olen paneutunut siihen uudella innolla. Entisten liikuntaharrastusten tilalle pitäisi jotain uutta keksiä, mutta se on pienellä paikkakunnalla vähän vaikeaa. Se vähän rajoittaa, kun hypähtelyt ja tärähtelyt on kielletty. Joku uusi harrastus olisi kyllä kiva juttu.

Mukavaa illanjatkoa kaikille nettiystäville,
täytyy käydä syömässä ja lukea sitten loput päivän viesteistä:)
Santeri
santeri | 26.4.2007 klo 18:02:43