Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Lataamo on taas auki :)

Huomenia Etelä-Suomesta!

Olisiko hyvä päivä tulossa, vähän pilvistä mutta kirkastuvan oloista, kauheasti jo viesteä ja melko positiivinen vire niissä eli tsemppiä ja toiveikkuutta ilmassa.

Minä vaihdoin jo fysioterapeuttiajan parempaan. Aivan ihanaa palvelua ja hoitoa, tunnen että siellä minusta pidetään hyvää huolta ja kerrotaan aktiivisesti kaikkea eikä tarvii osata kysyä. Sain hyviä venytysohjeita muuhunkin kroppaan kuin vain käteen ja kylkeen, tuollaisella asenteella hoidetaan potilaan mieltäkin.

Kaikki kirjoittelee muistamattomuudesta ja voin yhtyä virteen. Olen koittanut kokeilla kaikkea mahdollista "kotiterapiaa" askartelusta liikuntaan ja kun usein tätä nykyään kirjoitellaan että ihmisen pitäisi osata myös olla vaan tekemättä koko ajan jotain ja rentoutua niin yritän ajatella, että josko aivot saisi nyt levätä myös ja olla sairaslomalla - selityksen makua!! Mutta jospa kuitenkin jonain päivänä ne vetreytyy ja jopa uusia juttuja voisi pulpahtaa esiin. Tietty olen kyllä kuullut että sytojen aiheuttama "sumu päässä" häviää vuodessa.

Mutta nyt Hesarin luo ja sitten vähän leipomaan, saan vieraan iltapäivällä. Niin ja kohta saa soitella verikokeen tuloksiakin.
Leppoisaa, kivutonta ja kuvotonta päivää kaikille,
Santeri
santeri | 25.4.2007 klo 09:00:36