Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Lataamo on taas auki :)

tervehdys kaikille!!

Kotiin palasin noin tunti sitten ja tässähän vierähti aikaa lukiessani teidän kuulumisia! Ja hienoja uutisia siellä olikin, mm kehäkukan miehen hyvät uutiset, onnea!!

Mulla olo aika tavanomainen sytohoidon jälkeinen olo. Meinaa kyllä nukuttaa, joten varmaan tästä lähden kohta päikkäreille, tsernobhyl-dokkari on tainnut jo loppua, olisi ollut mielenkiintoista nähdä se!
Mulla meni tiputusaika nopeasti. Sosiaaliohjaaja oli juttelemassa työkyvyttömyyseläkeasioista ja kaavakkeiden täyttämisestä. Lisäksi ehdotti, että haen nyt heti vammaistukea korottamaan sairaspäivärahaani. Luustometarithan rajoittavat aika hurjasti arjen pyörittämistä. Ootko santeri kuullut, että sellaista voi hakea? Minä en ollut, on niin paljon asioita, varsinkin tuolla kelan puolella, ettei niitä osaa edes kysyä..
Siitä, miten voi itse vaikuttaa, ettei syöpä uusi/jatka leviämistään..Kysyin sitä alkuvuodesta lääkäriltä. Hän sanoi, että juuri ne terveelliset elämäntavat ja monipuolinen ravintdfo sekä TÄRKEIMPÄNÄ positiivinen elämän asenne, usko huomiseen ja elämästä nauttiminen ovat paras konsti!! Aivan, se ei ole helppoa, sen lääkärikin sanoi, mutta siihen on pyrittävä. Ihminen on psyykkis-fyysinen kokonaisuus, toinen tukee toistansa näissä kahdessa. Eli Kuopassa saa ja pitääkin käydä, mutta sieltä on pyrittävä nousemaan=)
Mitäs ihmettä muuta vielä piti sanoman..Mullahan oli myös kaikki estotekijät rintasyöpää vastaan olemassa, paljon lapsia, kaikkia imetin, kuukautiset alkoivat nuorena,synnytin nuorena olen hoikka ja liikunnallinen..mutta niin vain tuo räivikki pukkasi päälle. Tsernobhylin myrkkysateen aikana olin kavereitteni kanssa kylillä ja sai kasvoilleni kaiken sumusateen, onko syöpäsyy siinä, en tiedä eikä lääkärikään ole suostunut sitä kommentoimaan. Asumme nyt mäen juurella ja tämän mäen alapuolella joka talossa on syöpää. Tämä aluehan oli laskeumaarvoiltaan maan kärkipäässä ja kuinka kallio pitää ja säteilee myrkkyä koko ajan. Tämä on kai sellainen salaisuus, ettei siitä ole ihmisille paljoakaan puhuttu, mene ja tiedä..

No joo, nyt halaamaan tyynyä vaikka aurinko viimein täälläkin näkyy. Kyllä se varmaan näkyy huomennakin tai sitten joskus!

Ai vielä santerille, mitkä olivat sun veriarvot?

Halit
Julia
julia | 26.4.2007 klo 15:21:35