Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hesarin keskustelu rintaimplanteista ja vuoden sketsihahmokilpailu
Korjausleikkaukset ovat isoja leikkauksia ja niissä on olemassa aina komplikaatioriski. Omasta rinnanpoistoleikkauksestani on puolisen vuotta. Itse en ole vielä tuntenut tarvetta korjausleikkaukseen. (Ei se tietysti ole mahdollistakaan kuin parin vuoden kuluttua sädehoidon loppumisesta). Korjausleikkaukseen ovat eniten hoputtaneet naispuoliset ystävät, joilla molemmat rinnat ovat tallella. Miksiköhän heillä on huoli asiasta?Meille luodaan todella paljon ihannekuvia ulkoa päin; pitää olla sopivankokoiset rinnat, hiukset hyvin, muoti vaatteet, hoikkakin pitää olla. Kaikkien tällaisten paineiden alla pitää kuitenkin tehdä myös oma päätös millaisiiin leikkauksiin haluaa vielä lähteä. Olen ollut jo vuosia naimisissa eikä puolisoni ole asetanut minulle mitään vaatimuksia rintojen suhteen (hänen takiaan ei kuulemma tartte korjata). Tietysti tilanne olisi eri, jos olisi sinkku ja pitäisi yrittää löytää uutta elämänkumppania.
- Hohhoijaa Lennihelkky
- Re: Hohhoijaa LenniTulevaisuus?
- Re: Hohhoijaa LenniJanna61
- Miksi nostin sketsihahmon tähänKarhutar
- Re: Miksi nostin sketsihahmon tähänTulevaisuus?
- Re: Hohhoijaa LenniSini-likka
- Terveen rinnan poistohelkky
- Uusin Kodin Kuvalehti! Karhutar
- Re: Hesarin keskustelu rintaimplanteista ja vuoden sketsihahmokilpailuMaija-Helena