Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Miksi nostin sketsihahmon tähän

Meilläkin tilanne oli sama jonkin aikaa - taisipa olla peräti puolentoista vuoden ajan - korjausleikkauksesta. Että en todellakaan halunnut, että tehtyä rintaa kosketellaan, sillä totta vie, olihan se kipeäkin ja pitkään oudon tuntuinen.
Ja mieheni ymmärsi tuolloin asian täysin. Ei mitään ongelmaa, järkevä ihminen kun on.
Mutta kun aikaa kului, halusi hän alunperin varmaan ilahduttaa minua ( oli varmasti myös tosi utelias kun rinta muistuttaa todellakin toista rintaani, luomuani ) sekä nostaa hiukan kolhiintunutta itsetuntoani osoittamalla hellyttä minua kohtaan kosketteleamalla myös rakennettua rintaa ja vähitellen huomasin itsekin, että sehän tuntuu ihan hyvältä myös minusta. Nyt emme koe kumpikaan minkäänlaista estettä etteikö se vaikuttaisi mieheni ja minun, kumpaisenkin mielen liikahduksiin ja haluun kuten oikea, aito, luomu rinta. Huumoria, mielikuvitusta, rakkautta kehiin!
Mutta kuten sanoit ja moni muu - nämä asiat ovat yksilöllisiä ja se siitä.
Happy End
Lenni | 29.1.2012 klo 20:39:23