Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hohhoijaa Lenni
Itse en omalla kohdallani joutunut muuta kuin vain miettimään syöpädiagnoosin saatuani mahdollista rinnan poistoa. Loppujen lopuksi kohdallani päädyttiin kuitenkin säästävään leikkaukseen, joten se, rakentaako uusi rinta vai ei, jäi minulla vain mietinnän asteelle.Jokaisella naisella on toki oikeus tehdä oma päätöksensä asiasta omien tuntemustensa ja oman elämäntilanteensa pohjalta. Mutta ymmärrän kyllä Lenniä siltä kannalta, että kyllä rinnat monelle naiselle kuitenkin ovat ne "naisellinen tekijä". Itse olisin ehdottomasti halunnut minulle rakennettavan uuden rinnan. Olen vasta 50 v. ja seksuaalisesti aktiivista elämää on edessä vielä monta vuotta. Ja vaikka mieheni syöpädiagnoosin yhteydessä vakuuttikin, ettei sillä rinnalla ole niin paljon merkitystä, kunhan tervehdyn, niin tiedän, että minun rinnoillani on kuitenkin hänelle seksuaalisesti suuri merkitys. Ja myös minulle itselleni. Jo nyt olen tuntenut itseni naisellisesti vajaavaksi kun toinen rintani on sädehoidon jäljiltä runnellun näköinen.
Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö Karhutar tai joku muu voisi tuntea itseään naiselliseksi rinnattomanakin. Mutta monille meistä naisista rinnan menetys on varmasti kova paikka...siksi on hyvä, että näitä korjausleikkauksia ja säästäviä leikkauksia jopa ihan tyrkytetään
PS Jossulle nauran kyllä minäkin, mutta hänhän tosiaan ei ole syöpäpotilas vaan plastiikkakirurgian uhri, mikä ei ole ihan sama asia.
- Hohhoijaa Lennihelkky
- Re: Hohhoijaa LenniTulevaisuus?
- Re: Hohhoijaa LenniJanna61
- Miksi nostin sketsihahmon tähänKarhutar
- Re: Miksi nostin sketsihahmon tähänTulevaisuus?
- Re: Hohhoijaa LenniSini-likka
- Terveen rinnan poistohelkky
- Uusin Kodin Kuvalehti! Karhutar