Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hesarin keskustelu rintaimplanteista ja vuoden sketsihahmokilpailu

Tämä on myös totta. Minäkään en usko että Krista Kosonen on tarkoittanut hahmoaan meitä yksirintaisia vastaan, mutta niinkuin sanoin, niin hänen hahmonsa varustus on juuri kuin omaa peilikuvaansa katsoisi. Toisella puolen on muhkea rinta ja toisella puolella ei mitään. Oikein kyyneleet silmissä nauroin, kun Krista lauloi

"Jos sulla on toinen, pikku hiljaa mä tienaan sen toisenkin..."

Se jäi soimaan päiväkausiksi päähän, ja ajattelin että tässä on nyt jotakin, mitä minun täytyy vielä työstää. Siis oikein miettiä rauhassa ajan kanssa. No, lopputulokset näette tässä. Just dingle about it. Yksirintaisena koikkelehtiminen voi näyttää hauskalta, mutta oikeasti se on ihan kaikkea muuta.

Yllättävää kyllä, en mieti sitä, miten näin aktiivisessa iässä pärjään. Proteesi korvaa poistetun rinnan mainiosti, mutta mitäpä jos elän vanhaksi, eikä kukaan enää ole hoitamassa proteesiani? Minulla tulee nimenomaan levossa, ilman proteesia, aika koviakin kipuja rintarankaan ja tämä on aika kakka juttu, minkä tajuaa vain silloin kun jostakin syystä esim. sairastaessaan joutuu olemaan vuorokausia ilman proteesia.

Voisi tietysti sanoa, että turhaan murehdin, mutta olen vissiin 5-vuotiskontrollin kynnyksellä tullut optimistisemmaksi;) Elää vanhaksi, onhan siinäkin haave! Ei olisi neljä vuotta taka perin uskonut.

Terveisin

Karhutar | 29.1.2012 klo 12:18:53