Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ilman rintaa

Nyt se on tehty. Leikkaus sujui hyvin, ja naistenklinikan henkilökunnalle annan pisteitä 10++. Leikkaus oli keskiviikkona, ja vasta tänään uskalsin katsoa arpea. Kalen kommetti naiseudesta lämmitti. Minulla asia on nimenomaan kiinni "korvien välistä". Minulla on ihan terve itsetunto, ja olen viihtynyt hyvin itseni sisällä. Nyt vaan pitää opetella viihtymään tässä uudennäköisessä kropassa. Tästä omasta viihtyvyydestäni kannankin ensi sijaisesti huolta. Melko hyvin on kuitenkin konkretisoitunut sekin mahdollisuus, että tässä voi mennä henki.

Jotenkin tuntui hyvältä, kun useampi hoitaja mainitsi, että "sinähän olet suunnitellut/toivonut sitten tram-rintaa". Nämä lausumat veivät katseen sen tilanteen yli, mikä pitää uskaltaa kohdata parin viikon päästä. Eli putoaa nyt sitten millainen pommi tahansa niskaan, toivoa ei pidä menettää.

Onneksi löysin tämän palstan heti. Olen säästynyt paljolta murheelta.
Tigerlily | 2.9.2006 klo 19:17:20