Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ilman rintaa
Kiitos kaikille rohkaisevista kommenteista.Minulta on kuusi vuotta sitten poistettu (silloin vaaratonta) mikrokalkkia rinnasta. Ihmettelen, miksi silloin ei otettu paksuneulanäytettä, vaan ruvettiin tutkimaan vasta tätä poistettua palaa. Jos siitä olisi löytynyt jotain, olisin joutunut imusolmukkeiden poistoon heti perään (uusi leikkaus).
Tämä leikkaus romuttaa nyt kaikki kehittyneemmät vaihtoehdot. Vartijasolmuketutkimusta ei voi tehdä, koska väylät ovat poikki. Siksi pitää varmuuden vuoksi poistaa kaikki.
Kasvain on 1,55x2,20, eli suht pieni. Minultakin kysyttiin, haluanko säästävän leikkauksen, vai koko poiston. Minulla on pienet rinnat, ja koska siitä on jo otettu kananmunan kokoinen pala pois, ei paljoa jäisi jäljelle. Lisäksi en halua kestää tätä kauhua vähän väliä.
Surettaa vain, että yleiset avannot ja uimahallit ovat pois kuvioista. Niiden ansiosta olen muuten terve. Flunssaa on ollut viimeksi neljä vuotta sitten.
Olin ehtinyt surffailla netissä yksityisten sairaaloiden sivuilla, ja niissä kaikissa mainostettiin, että korjausleikkaus tehtäisiin samantien. Varmaan siksi olen näin pettynyt ja kapinamielellä. Tuntuu hirveältä, että montaakaan ajatusta ei ole liiennyt hengissä selviämiseen.
Tämän keskustelupalstan olen kolunnut jo kohta läpikotaisin, ja asiat alkavat pikkuliljaa mennä tärkeysjärjestykseen.
- Ilman rintaaTigerlily
- Re: Ilman rintaamummo45
- Re: Ilman rintaaMariina
- Re: Ilman rintaamervi
- Re: Ilman rintaaAnne
- Re: Ilman rintaaTigerlily
- Re: Ilman rintaaAnne
- Re: Ilman rintaalatu1
- Re: Ilman rintaamervi
- Re: Ilman rintaaiirisrukka