Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ilman rintaa
Tutkimustulos muuttui vielä kolmannen kerran. Yhden sentin mikrokalkin (in situ)joukossa oli mikroskooppisen pieni, tuskin havaittava esiaste. En aluksi osannut luottaa tähänkään tietoon. Mammografiapatologin lausunto oli alun perinkin epäselvä. En ymmärrä mistä tuo 2x1,5cm pahanlaatuista oli saatu.Ajattelin, että tällaista ei voi tapahtua, kuin minulle. Niin järjettömältä kaikki tuntui. Sain kuitenkin kuulla, että tällainen tulossotku on ihan yleistä. Jollekin, joka olisi ollut ensimmäistä kertaa leikattavana, tämä olisi ollut katastrofi. Olen veivannut ja jossitellut tätä asiaa joka puolelta pelosta onneen ja takaisin. Onneksi olen tullut siihen tulokseen, että minun kohdallani tämän oli joka tapauksessa oikea ratkaisu.
Olen koko ajan enimmäkseen murehtinut kaikkea toisarvoista. Muiden kokemuksia luettuani oikein nolottaa. En olisi ikinä uskonut, että voisin olla näin onnellinen ilman rintaakin. Syyksi riittää, että olen elossa ja päässyt tästä näin vähällä. Toiveissa on saada uusi rinta ensi syksynä, jos kaikki on edelleen ok.
Proteesi, uimaproteesi ja uikkari on hankittu. Niistä en olisi tiennyt mitään ilman teitä. Tänään on kaikki hyvin ja huomista ei vielä ole. Kiitos kaikille uskomattoman upeasta tuesta ja Merville erityiskiitos.
t. Tigerlily
- Ilman rintaaTigerlily
- Re: Ilman rintaamummo45
- Re: Ilman rintaaMariina
- Re: Ilman rintaamervi
- Re: Ilman rintaaAnne
- Re: Ilman rintaaTigerlily
- Re: Ilman rintaaAnne
- Re: Ilman rintaalatu1
- Re: Ilman rintaamervi