Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Töihin takaisin?

Sain diagnoosin follikulaarinen lymfooma, gradus 2.levinneisyys 3 luokkaa, tammikuussa. Lymfoomaa hoidetaan sytostaateilla pääasiallisesti, jotkut saa sädehoitoa. Leikkaus auttaa vain taudin määrittelyyn. Jäin suosiolla sairauslomalle ja olen vieä reilun kuukauden poissa töistä. Minulla on ollut sytostaattihoitoja kuukauden välein 2 päivänä peräkkäin ja hyvistä pahonvointilääkkeistä huolimatta olen ollut aika voipunut hoidoista. Mitä pidemmälle hoidot on edenneet, sen hitaampaa on ollut palautuminen. Ulkoilen kyllä säännöllisesti koiran kanssa, mutta hoidoista toipumiseen pitää kyllä antaa aikaa. Nyt odottelen, että pääsisin kuntoumisen alkuun, kun hoidotkin on jo ohi.

Olen ollut tyytyväinen tähän järjestelyyn. En olisi jaksanut olla töissä. Kun palaan töihin, palaan ensi alkuun osa-aikaisesti. En ole silti märehtinyt syöpääni, minulla on ollut vain enemmän aikaa hoitaa itseäni.

Voimia hoitoihin.

t.Salama
salama | 19.8.2013 klo 12:16:50