Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Töihin takaisin?

Mä olen 50% saikulla. Ekan tippa välin olin kokonaan saikulla. Mä oon ihan tyytyväinen näin. Toimistolla käyn kerran kaks viikossa muuten teen etänä. Mä tein osittain etänä ekassa välissäkin. Musta tää on hyvä järjestely, vaikka oon ollut aika huonona välillä. Oon ollut pari kertaa oikein osastollakin. Mun riesan nimi on ripuli. Juuri nyt tuntuu helpottavan, syynä ripuliin lienee ollut Metforem. Lääke jätettiin nyt pois. Pistän sittentaas kortinoonin aikana insuliinia.
Sosiaalinen kanssakäyminen ja työelämässä kiinni pysyminen, merkkaa mulle paljon. Musta on kiva välillä panna meikit järjestykseen, peruukki päähän ja mekko päälle. Kotona viihdyn paitulissa ja apinapipossa. Mulle tää on sopinut, saan ens perjantaina kolmannen sytokuurin. Mulle menee docetaxeli, herceptin ja perjate, eli kunnon satsi. Lokakuun lopulla katsellaan, missä ollaan ja paljonko sitten on leikattavaa.
Tsemppiä sinulle ja rohkeutta ainakin yrittää!
Minnalla | 16.8.2013 klo 22:10:07