Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Töihin takaisin?
Hei Auts, vastaan nyt ilmeisesti kaikkiin viesteihisi peräkkäin ; ) Töihin meneminen on myös niin yksilöllinen asia, että se täytyy jokaisen saada miettiä ja päättää itse. Syöpätautien klinikalla tuetaan potilaan päätöstä. Itselleni työ on ollut myös aina hyvin tärkeä ja vaikka kävin läpi sytostaatit, sädehoidon ja hormoonihoidot niin olen koko ajan käynyt töissä. Töihin mentyäni sain kuin lomaa potilaana olemiselta. Tosin olin väsynyt ja ihan puoli kuntoinen. Eli tämä vaatii myös paljon työpaikalta liukumista työajassa ja työtehtävissä. Jos tähän pystytään niin mikä ettei. Kyllä lääkärintodistuksella saa aina viikon tai kaksi saikkua ja sitten voi taas olla töissä ja uuden myrkyt suoneen ja jälleen saikulle. Osa potilaista täällä viestittelee hiukan kammoksuen näitä työihmisiä, mutta en jälleen paheksuisi kumpaakaan. Ei jokaisessa työpaikassa voida joustaa niin paljon, että kaikki voisi olla töissä ja osassa taas joustetaan.Lähtökohtana pitäisin sitä mitä kukin ihan itse haluaa ja minkä kokee parhaimmaksi. Pidä siis oma pääsi ja toteuta siten kun haluat. Saat varmasti ihan milloin vaan pidenmmänkin sairasloman, jos valintasi on liian rohkea.
- Töihin takaisin?Auts
- Re: Töihin takaisin?Santruzka
- Re: Töihin takaisin?Minnalla
- Re: Töihin takaisin?Hannele68
- Re: Töihin takaisin?Minnalla
- Re: Töihin takaisin?Typsy
- Re: Töihin takaisin?salama
- Re: Töihin takaisin?kesätuulahdus
- Re: Töihin takaisin?Kikka3
- Re: Töihin takaisin?helmiaino