Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Töihin takaisin?

Hei! Minulla oli hoitona 3xtaxo ja 3xCEF. Taxoista sain neutropenian eli valkosolut katosivat kokonaan ja jouduin viikoksi sairaalaan. Tämän takia lääkäri kirjoitti sairaslomaa sitten koko hoitojen ajan. Neulasta tosin sitten auttoi hyvin, enkä sairastanut edes flunssaa enää tämän jälkeen, joten olisin luultavasti voinut käydä töissä. Tosin sitähän ei siinä vaiheessa voinut tietää. Myös minulle työ on tärkeä asia elämässä ja näin pitkä sairasloma oli kyllä aika kauhea. Ymmärrän miksi se määrättiin, koska elimistön omat bakteerit jo aiheuttivat tulehduksia neutropeniassa, eikä siinä enää tarvittu mitään ulkopuolista, mutta silti itse olisin ollut mieluummin töissä. Minnallan tapaan etänä tekeminen voisi olla yksi hyvä vaihtoehto, jos vain vain työssäsi mahdollista. tsemppiä ja jaksamista sinulle.
OMG | 17.8.2013 klo 08:08:40