Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Töihin takaisin?

Hei! Tamofenin aloitin samaan aikaan kun sädehoito alkoi eli noin vuosi sitten.
Painoa on muutama kilo tullut lisää, juu. Muista oireista mainitsisin niveloireet (varsinkin toinen polvi vihoittelee kovin), alakerran limakalvot ärtyneet/kuivat, uniongelmat....olikohan vielä muuta. Niin ja hikiaallot tietenkin plus mielen ailahdukset ja vetämättömyys (liikutus/raivo sektorilla liikutaan usein). Mulle nämä oireet olisivat kohta puolin muutenkin tulleet, sillä olen vaidevuosi-iässä (en tiedä onko noi oireet sitten voimallisemmat Tamofenin takia, koska vertailu kohtaa normaaliin vaihdevuosioireistoon ei mulla ole). Välillä siedän näitä kremppoja paremmin ja pystyn ajattelemaan positiivisesti. Välillä sitten säälittelen itseäni, silti en jättäisi missään nimessä tätä hoitoa väliin.

Tsemppiä meille Tamotädeille! Niin ja tietty tsemppiä muillekin tämän S-taudin kanssa eläville ja hoitosuhteessa oleville!

Kikka3
Kikka3 | 26.8.2013 klo 20:48:32