Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Töihin takaisin?

Huomenta!
Eri yksilöllistä on tämä työelämässä tai saikulla olemeinen. Itse jäin ennen leikkausta saikulle, jolla olinkin 10 kuukautta. Tämä oli minulle (työnarkomaanille) erittäin hyvä vaihtoehto. Piti pysähtyä ja keskittyä itsensä hoitamiseen ja parantumiseen. Hoitoputkeni sisälsi leikkauksen, 6xsytot, 33 kertaa sädehoitoa ja Tamofenin, joka jatkuu edelleen. Itse en olisi jaksanut tehdä töitä, sillä koin hoidot sen verran uuvuttavina. Väsymys oli ja on edelleenkin melkoista, sillä unet ovat vähän karussa (olleet hoitojen aikana ja nyt edelleen Tamofenin kanssa). Varmaan riippuu myös työn luonteesta, että onko parempi olla yhtäjaksoiseti saikulla vai voiko töissä käydä satunnaisesti. Työt aloitin 50 % työajalla (tätä 2 kuukautta), nyt on ns. normi rytmi päällä....paitsi, että yritän muistaa, että elämässä on muutakin ihanaa kuin työ.

Jaksamista hoitoihin ja ihanaa syksyä!

Kikka3

Kikka3 | 23.8.2013 klo 09:16:12