Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Töihin takaisin?

Hei. Minulla alkaa olla sytostaatit tällä erää loppusuoralla. 9x herseptin viikottain ja kolmen viikon välein 3 x docetakseli ja 2 x CEF takana. Kuun lopulla saan viimeisen CEFin.
Painiskelin alkuun myös samojen ajatusten kanssa työn suhteen. Mennäkkö vai ei hoitojen aikana töihin.

Olen nyt heinä-elokuussa tehnyt töitä hyvinä viikkoina. Keskiviikon tiputuksen jälkeen pidän loppuviikon lomaa ja sitten töihin. Nyt huomasin viime Cefillä, että tarvitsen vielä seuraavan viikon maanantainkin lomaa. Eli pyydän seuraavaan todistukseen lääkäriä kirjoittamaan vielä maanantain. Docetakselissa tarvitsi seuraavasta viikosta kaksi päivää vielä, koska sykkeet olivat korkealla silloin.

Ajatukset todellakin saa helpommin pois sairaudesta töissä ollessa ja saa elää ns. normaalia arkea. Aikakin kuluu nopeammin. Tulee nopsempaan päivä, jolloin hoitorumba on päätöksessä. Ihan hyvin olen jaksanut töissä. Yritän iltaisin kuitenkin levätä, ettei käy liian rankaksi.
Pesen käsiä ahkerasti töissäkin ja käytän käsidesiä. Ainahan sitä, missä on ihmisiä enemmän, on tartuntavaara flunssalle yms. Ei ole hoidot kyllä siirtyneet vielä kertaakaan. Tosin nyt viime kerralla oli juuri rajoilla leukkarit.

Taitaa kyllä olla yksilöllistäkin kuinka rasittavana hoidot tuntuvat kullekin. Täytyy vaan kuunnella omaa itseänsä. Voimia sinulle hoitoihin.
Santruzka | 16.8.2013 klo 18:22:48