Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: TRAM-leikkaus tehty
Heippa !En missään nimessä halua syyllistää tai latistaa tai mitään muutakaan, mutta toivon antavani hieman perspektiiviä:
Itse olen c-kupin nainen, toinen rinta poistettu. En viitsi alkaa kertoa, mitä kainalon tyhjennys teki minulle - loppuelämäni joudun elefenttikäteni kanssa elämään, se on asia erikseen.
Pointtini on tämä: Sinä, joka olet saanut rinnankorjauksen, olet onnekas. Tautisi on niin "helppo", että sinulla on mahdollisuus toipua siitä täysin.
Sitten olemme me, jotka emme koskaan tule saamaan terveen papereita, ja joille ei koskaan tulla tekemään korjausleikkausta, koska syöpämme saattaa "provosoitua" siitä. Kuvittelepa ihan huviksesi, miltä tuntuu elää loppuelämä tilanteessa, että on C-kupin terve rinta eikä toista rintaa ollenkaan. Ja sen puolen kilon (olen punninnut !) proteesin kanssa sitten sähläät lopun elämääsi.
Olen mielestäni erittäin positiivinen ihminen, mutta joskus tekee mieli vähän - hmmm... ravistella ihmisiä. Anteeksi jos loukkasin, ei toedellakaan ollut tarkoitus ! Hyvää jatkoa sekä meille kroonikoille että teille, jotka saatte uusia rinoja !
- TRAM-leikkaus tehtyTiksa
- Re: TRAM-leikkaus tehtyniin pieni
- Re: TRAM-leikkaus tehtyPallu
- Re: TRAM-leikkaus tehtykesätuulahdus
- Re: TRAM-leikkaus tehtyanne62