Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: TRAM-leikkaus tehty

Kylläpä oli erikoinen hoitaja jos tolla tavalla sanoo. Vatsasta tehty rinta on varmaan kyllä hiukan luonnollisempi, kun se koostuu pehmeästä läskistä. Selästä tehty rintaleikkaus on helpompi ja komplikaatioita tulee ilmeisesti harvemmin, koska joitain suonia säästetään ehjänä ja kieleke käännetään selästä eteen. Silikoni on aina silikoni, mutta itse olen muutaman tällaisen nähnyt ja hienoja tissejä ne on olleet. Yleensä ilmeisestikin tuota omaa roikkuvaa tissiä samalla hiukan nostetaan, jotta ei tekemällä tehdä roikkuvia tissejä ; )

Olet elänyt kolme vuotta ilman rintaa. Itse myös jouduin odottamaan tuon kolme vuotta, joten tiedän että tyytyväisyys on paljon helpommassa. Usko pois tulet varmasti olemaan tyytyväisempi kuin tuohon kuoppaan jos siis haluat korjauksen. Kaikki eivät halua ja se on varmasti ok. Olen kuullut, että ne jotka joutuvat odottamaan useita vuosia niin ovat huomattavasti tyytyväisempiä lopputulokseen. Onnea siis tuleviin koitoksiin ja todella kiva juttu, että pääsit nyt jonoon ja ehdit todella vielä puoli vuotta valmistautua psyykkisesti tulevaan.
kesätuulahdus | 23.8.2013 klo 20:56:36