Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: TRAM-leikkaus tehty
Ikävä lukea aina uusimista tai leviämisestä. Kyllä syöpä on katala sairaus, eikä siihen auta välttämättä mikään. Kaikki yritetään, mutta aina se ei riitä. Tuskin tuo kuopan pitäminen yksin suojelee meitä. Toki korjausleikkaus on jokaiselle niin henkilökohtainen asia ja rinnan rakentamiseen ei pidäkään suhtautua kepeästi, on se sen verran iso leikkaus.Oma haavani on nyt terve, tosin kroppa on melko tilkkutäkkimäinen punaisten arpien kanssa ja tulehtuneelta kohdalta arpi on leveä ja iso. Silti olen ollut kesän todella tyytyväinen kehooni. Oloni on helpottunut, pukeutuminen on helppoa, olen itsevarmempi, uskaltaudun vaikka uimahalliin nyt kun olen mielestäni ehjä, vaikka näkemisen arvoinen varmaan vieläkin ihmisille, jotka eivät tällaista silppumista joudu ikinä kokemaan. Olen lopputarkastuksessa kiitellyt kovasti osaavia lääkäreitä ja olen todella kiitollinen heille, kun rakensivat näin hienon rinnan monttuuni. Mutta niin kuin kirjoitin jo aikaisemmin, että tämä täytyy jokaisen miettiä ihan itse. En lähtisi tuomitsemaan niitä jotka eivät halua korjaukseen, mutta en pidä myöskään keskusteluista jotka vähättelevät rintojen merkitystä naisella. Itse kärsin todella kehostani ja koko olemuksesta sekä pilkottelevasta proteesista joka hiosti kehossani vaatteiden alla. Olisin halunnut korjauksen heti, mutta sain sen vasta kolmen vuoden kuluttua. Kiitos Töölön sairaalan, että hoitivat minua niin hyvin!
- TRAM-leikkaus tehtyTiksa
- Re: TRAM-leikkaus tehtyniin pieni
- Re: TRAM-leikkaus tehtykesätuulahdus
- Re: TRAM-leikkaus tehtyanne62
- Re: TRAM-leikkaus tehtyniin pieni