Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: TRAM-leikkaus tehty

No ei nämä käytännöt ihan yhteneväisiä ole! Mulla ei ole mitään haavapolia, se vähän mietityttääkin ja meinaan maanantaina varmuudeksi käydä terveyskeskuksessa sairaanhoitaja pakeilla haavojen tilanteesta. Onkohan joku mennyt töihin jo neljän viikon sairasloman jälkeen, minä kun "pelkään", että passitetaan töihin pkl-käynnin jälkeen. Siihen on siis enää 1.5 viikkoa ja jotenkin tuntuu siltä, ettei tilanne voi siinä ajassa ihan radikaalisti muuttua. Tekemiset on vielä kuitenkin niin kömpelöitä.
By the way, miten suoriudut suihkussa käymisestä? Mua aina jotenkin rassaa se. Tuntuu, että kun ottaa liivit ja vyöt pois, niin sitten rinta puhkeaa ja haavat repeävät, on niinkuin turvaton olo.
Sitten se näkymä! Toinen tissi eli se uusi, on kuin täyteen pumpattu ilmapallo ja toinen on niinkuin tyhjentynyt sellainen. Tiedän, että tilanne arvioidaan vasta 3 kk:n päästä, siihen asti on vaan totuttava tilanteeseen!
Tiksa | 4.5.2013 klo 13:02:28