Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: TRAM-leikkaus tehty
Minut leikattiin 9.4. eli olemme olleet aika lähekkäin. Minulle rakennettiin mahasta molemmat rinnat, joissa oli ollut rintasyöpä. DIEP ja SIAP tekniikoilla, eli melkein sama kuin TRAM, mutta lihasta ei ole jouduttu käyttämään samoin. Olen myös joutunut noita napapiikkejä pistämään, tosin reisiin, koska maha on leikattu ja koko rintakehä niin suositeltiin reiteen. leikkausalueeni on suuri, mutta ei varmaan sen kummempi kuin sinulla. Olin sairaalassa 7 päivää ja nyt ollut kotona. Nyt alkaa olla jo huomattavasti parempi olo, mutta kyllä mielestäni tähän täytyy olla hyvin sitoutunut ja haluta tällaista suurta leikkausta. Ei mikään ihan iisi juttu vaikka kipulääkkeet on hyviä eikä mitään riutumista tai kitumista ole kyllä ollut. Meno on kuitenkin hidasta ja lepoa ja nukkumista on ollut aika paljon. Käsijumppaa joka päivä ja särkylääkkeitä tietty. Kuinka pitkälle sait sairaslomaa? Itselleni kirjoitettiin 6 viikkoa, mutta ennen sitä on kyllä poliklinikka käynti.- TRAM-leikkaus tehtyTiksa
- Re: TRAM-leikkaus tehtyniin pieni
- Re: TRAM-leikkaus tehtykesätuulahdus
- Re: TRAM-leikkaus tehtyanne62
- Re: TRAM-leikkaus tehtyniin pieni
- Re: TRAM-leikkaus tehtyMarryMaiden