Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: TRAM-leikkaus tehty

Minut leikattiin 9.4. ja saikkua on kirjoitettu 12.5. asti, eli olisikohan jotakuinkin saman verran. Olen itse myös hissukseen kävelylenkillä käynyt. Itse käytän vaan kollareita tai lökärihousuja, en uskalla vielä mitään farkkuja tms. Kivuista sen verran, että minulla on alkanut pintahermokivut melkoisina. Koko iho on kamalan kipeä. Sain siihen Lyrica hermokipulääkkeen, mutta kyllä iltaisin on melkoinen olo kun pelkkä paita sattuu päällä. Töihin en voisi vielä kuvitellakaan. Saas nähdä kuinka nopeaan tästä kuntoutuu. Itselläni on pkl käynti jo 2.5. kun on näitä vappupyhiä niin aikoja ei kuulemma ollut muita. Uskoakseni joudun pyytämään kyllä lisää sairaslomaa ainakin muutaman viikon, sen verran on toipilas olo.

Oletko sinä nukkunut paljon? Minusta tuntuu, että nukun tosi pitkät yöunet ja päiväunetkin tulee torkahdettua. Miten on käsijumppasi laita? Liikkuuko kätesi ilman kipuja? Itse joudun käsijumppaa tekemään päivittäin ja se on tylsää.

Toipumisia sinulle. Ihanaa kun on tissit : )
kesätuulahdus | 26.4.2013 klo 08:57:47