Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: TRAM-leikkaus tehty

No niin, kävin eilen Kirurgin poliklinikalla Töölössä ja pääsin vihdoinkin jonoon korjausleikaukseen. Kolme vuotta kun sitä odottelin. Minulle aikovat tehdä uuta rinta selän ihosta, kun vatsassa ei oikein materiaalia riitä. Siihen vielä lisäksi proteesi. Onko kellään kokemuksia vastaavasta leikauksesta? Sain käsityksen että sellainen leikkaus on " helpompi" kun TRAM olenko oikeassa? Entäs lopputulos? Onko uusi rinta yhtä luonnolisen näköinen, kun vatsaihosta tehty? Lääkäri sanoi että rinta pyritään tehdä samanlaiseksi kun oma, mutta kun se terve rinta on tommonen roikkuva, tehdäänkö sitten uutta rintaa roikkuvaksi? Ja jos siihen tulee proteesi, sen pitäisi olla aika kova ja napakka , eikö niin? Eli sellaisia tyhmiä ajatuksia päässäni pyörii :-) muuten olen todella innoissani, enkä malta odottaa kun olen taas normaali nainen. Vuoden päästä. Olen pari kk sitten keskustelin erään naisen kanssa, joka aikonaan oli hoitajana syöpäklinikalla, ja on nähnyt paljon naisia, joille tehtiin korjausleikkaus. Niin hänen sanojen mukaan selän nahasta tehty rinta ei oo yhtä hyvä kun vatsasta tehty:-( onko näin?
akim | 23.8.2013 klo 17:33:25