Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: onko teitä muita, jotka keskikesällä olette sytojen kynnyksellä
Ciao kaikille täältä Neulasta-kipujen keskeltä jostain. Ne siis todella sitten kuitenkin tulivat ja ovat sietämättömiä. Tätä on nyt kestänyt puolitoista vuorokautta. Päivät rytmittyvät sen mukaan milloin saa ottaa taas uuden annoksen särkylääkettä. On ihan sama istuuko, makaako vai käveleekö - aina vain särkee. Toivoisin jo loppuvan. Olen kuitenkin edelleen koittanut pysyä päivisin pystyssä ja liikenteessä siinä toivossa, että illalla tulee uni ja saa yön nukuttua. Lämpöä on tasaisesti 37,4. Jätin polttopuut kantamatta, luin kaksi kirjaa. On vaikea saada aikaa kulumaan.Minuakin vatsa vaivaa - se on kipeä. Kuukautiset näyttävät jäävän väliin, se ei ole hyvä asia ollenkaan. Minulla on kohdussa limakalvon liikakasvua, jota on hoidettu viime syksystä lähtien vaihtelevalla menestyksellä. Päädyttiin jo leikkaukseen, mutta tämä syöpä ehti väliin. Rinta ensin, sanoi lääkäri.
Olen aika kireällä päällä, saan ihan varoa etten tiuski muille pienistäkin asioita. Tuntuu, ettei siihen ole "varaa", olen saanut niin paljon apua ja huolenpitoa perheeltä. Hulabaloo täällä kotona tuntuu rasittavalta, tuntuu ettei ole yhtään rauhallista hetkeä. Ehkä joku päivä vietän oikein kunnon sairaspäivän ja pysyttelen pedissä ja sanon, ettei minua saa häiritä.
Tuntuu, että päivät valuvat jotenkin ihan hukkaan. Onko nyt tosiaan jo heinäkuun loppu?
Näin tänä aamuna. Kohta auton nokka kohti Helsinkiä. Rasittavaa, kun ei saa syödä ja juoda mitään ennen tutkimusta.
Viikonloppuja (vaikka eihän noilla päivillä enää ole eroa, väliä!)!
- Re: onko teitä muita, jotka keskikesällä olette sytojen kynnykselläMaarit65
- hiukset lähtee ja muutateituri
- Re: hiukset lähtee ja muutateituri
- Re: hiukset lähtee ja muutateituri