Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: onko teitä muita, jotka keskikesällä olette sytojen kynnyksellä
Hei taas! Olen teituri hesalainen, leikk. NKL:lla ja hoidot syöpäklinikalla, kuten sullakin. Pitää kohta laittaa kukka rintaan, jos vaikka törmätään jossain! Mulla jalkasäryt loppui parissa päivässä niin, etten ottanut enää lääkettä ja unikin kohtuullista. En ole kertaakaan ollut lenkillä, se olisi voinut auttaa! Olen laiska lähtemään, enkä nyt pakota itseäni mihinkään. Pari päivää sitten vatsa ilmoitti, että syön väärin: isoja annoksia kaikenlaisia herkkuja. Seuraus: vatsa tyhjeni aina tovin ruokailun jälkeen! Ei vars. ripulia, mutta mahakipua kuitenkin. Veti olon veteläksi. Nyt syön pieniä, valikoituja annoksia ja olo petraantunut. Tänään 6.pv ja olo lähes normaalin oloinen. Kävin aamulla peruukkikatsastuksella. Kateellisena luen teidän "harrastuksistanne". Itse makoilen ja lueskelen, en juuri päätäni pistä tuonne helteeseen!- Re: onko teitä muita, jotka keskikesällä olette sytojen kynnyksellämerike
- hiukset lähtee ja muutateituri
- Re: hiukset lähtee ja muutateituri
- Re: hiukset lähtee ja muutateituri