Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: onko teitä muita, jotka keskikesällä olette sytojen kynnyksellä
Hei rakkaat ystävät! Ette arvaakaan mitä kuuluu! Mullahan meni aika kivasti 8 vrk ekan syton jälkeen: ei oireiluja enää ja olo mahtava. Yllättäen 9. vrk. oli erilainen! Olin täysin vetämätön, yliväsynyt. Nukuin nukkumasta päästyä! Ei ollut mitään vaivaa, muttei jaksanut oikein sängystä vääntäytyä ylös kuin hetkeksi.Sytytys oli vähän hidas, vasta illalla mainitsin miehelleni, ettei kai mulla ole kuumetta. Oihan sitä:38.3°. Soitto ja kutsu Meilahden päiv.polille välittömästi. Verikoetta, pissakoetta, keuhkokuvaa, veriviljelyä ym.putkeen. Ei saanut edes kävellä, tummien poikien "kuljetuspalvelu" hoiti siirtymiset. Ei puhettakaan kotiin pääsystä(kuten kuvittelin), vaan antib.tiputukset eri variaatioilla menneet kaiken päivää suoneeen. Kuume oli sitkeähkö, tähän mennessä ei ole löydetty syytä, mutta tänään pääsin kotilomalle. Nyt käyn aamuisin labrassa, antib.tiputuksessa ja sen jälkeen lääk. kierrolla päätetään aina seuraava päivä! Mitään vaivaa ei ole, mutta seuraava syto siirtyy minullakin ties mihin! Ei olis kannattanut koko kalenteria merkkailla ekan suunnitelman jälkeen! Mulla siis leukkarit ja neutrofiilit oli romahtaneet lähes nollille! Ne alkoivat kyllä aika pian korjaantua, mutta on noita suoniakin vähän kaiveltu! Näillä siis mennään! Täytyi heti lukea teidän kuulumisia! Jaksamista!- Re: onko teitä muita, jotka keskikesällä olette sytojen kynnyksellämerike
- hiukset lähtee ja muutateituri
- Re: hiukset lähtee ja muutateituri
- Re: hiukset lähtee ja muutateituri