Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: onko teitä muita, jotka keskikesällä olette sytojen kynnyksellä

Hei
itselläni tehtiin rinnanpoisto ja kainalon koko tyhjennys kesäkuun 22. päivä, nyt on ensimmäinen sytostatti hoito takana (vielä 5 jäljellä, jonka jälkeen sädehoitoa 5 viikkoa).
Tunteet vaihtelevat pelosta, vihaan ja katkeruuteen... mutta olen antanut myös pienen toivonkipinä syntyä, kyllä me tästä selvitään ja niin selviät sinäkin tuntematon ystäväni.
Kyllä olen monta kertaa miettinyt mitä pahaa olen tehnyt ansaitakseni tämänkin vielä ... syitä on kai turha miettia tai hakea syyllistä .... niin kuin kaverini sanoi: ei kukaan ole niin paha, että ansaitsisi tämän sairauden.
Minua on auttanut läheisteni lisäksi pieni 1,5 v. pojanpoikani joka tuo auringon valon elämääni. En voi sinua sanoin enkä teoin lohduttaa enkä sanoa että on turha pelätä... mutta kuitenkin jokaisen hoidon jäkeen, muista että on taas yksi hoitokerta vähempänä ja olet matkalla kohti paranemista ... vaikka olisi kuinka vaikeaa niin positiivinen ajattelu autaa ... katso vaikka kauniita kukkia ulkon, nekin näyttävät kauniimmilta kuin ennen!!
Ailuska | 26.7.2010 klo 15:24:17