Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: onko teitä muita, jotka keskikesällä olette sytojen kynnyksellä
hei, kiva kuulla, merike, sinusta. ja että kuudentena päivän tuntuu normaalimmalta. minulla siis vasta kolmas menossa. tänään ja eilen illallakin hiukan särkyjä, mutta niiden kanssa kyllä pärjää. pahempi on nyt tämä uupumuksen tunne, joka tulee varottamatta, yks kaks pitää vain kaatua sänkyyn, tuntuu, ettei henki kulkisi oikein. tämä helle ei ainakaan auta asiaa. aamulla tosin olin pirteänä ja kävin kaupoilla, mutta iltapäivä on ollut väsynyt. vatsaani olen ihmetellyt, se kun toimii paremmin kuin yleensä, siis normaalimmin jopa, paitsi, että aamuisin on vähän sellainen olo kuin raskaana olis, pientä pahoinvointia. nälkä olis vähän väliä. huomenna aion taas suunnata luontoon, jos suinkin vain jaksan. pitää päästä pois näistä nurkista hetkeksi, sellainen tunne on. minäkin olen jo kertaalleen käynyt sitä peruukkia valitsemassa, ja valitsinkin, mutta nyt olen tullut ihan toisiin aatoksiin. onneksi en vielä ottanut sitä kuitenkaan. huiveja olen sovitellut myös ja hankkinut lisää. nainen on aina nainen vaikka doketakselissa keitettäis. jokainen menee tyylillään ja tunnoillaan. makoile kaikessa rauhassa, olet sen ansainnut, niinkuin minäkin metsälenkin rauhani!mikäs kukka laitetaan rintaan?
- Re: onko teitä muita, jotka keskikesällä olette sytojen kynnykselläteituri
- hiukset lähtee ja muutateituri
- Re: hiukset lähtee ja muutateituri
- Re: hiukset lähtee ja muutateituri